Als contentmaker creëer, deel en optimaliseer ik pakkende content voor uiteenlopende kanalen en middelen.
Content is oneindig. Van gedrukte brochures, flitsende websites, pakkende socials, informerende nieuwsbrieven tot boeiende podcasts. Om te bepalen welk communicatiemiddel het beste past bij jouw communicatievraagstuk, ontwikkelen we eerst een strategie. Dat zorgt ervoor dat we niet met hagel gaan schieten, maar heel gericht jouw boodschap met de juiste tone of voice naar de doelgroep zenden, met content die bij hun interesses passen.
Jouw social mediakanalen bijhouden, eenmalig een bedrijfsmagazine maken, een volledige campagne draaien of een hele contentstrategie opzetten? Ik pak het met beide handen aan en zorg letterlijk en figuurlijk dat de punten op de i staan.
En als de content gepubliceerd is? Dan ga ik meten, optimaliseren en doorontwikkelen. Door de statistieken van de middelen te monitoren en evalueren, kan de volgende content nog beter ingezet worden!
Voorbeelden van content:
Wil jij ook communicatiemiddelen met de WAUW-factor?
Deze website maakt gebruik van cookies. Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met de Privacyverklaring.
